SFK Pirayorna. Gyllebosjön


Denna gång arrangerade SFK Pirayorna en fisktävling i Gyllebosjön.
Efter att ha suttit och misströstat i båten ett tag för att jag inte fick
någon gädda byte jag taktik. Tog av tafsen och satte på en liten
spinnare i hopp om att få en abborre. Kastade ut och kände att det
var något större på kroken. En härlig kamp uppstod och jag var lite
nervös eftersom jag saknade tafs.  Denna gång hade jag turen på
min sida och fick upp gäddan som vägde 4,2 kg.





Gyllebosjön kl. 07.00



Tobias





Anton och Tony



Tobias och Johan



Lova och Tor-Björn hade en mysig dag på sjön.













Tävlingsledaren Tony kontrollväger gäddan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0